.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
27 هیئت اجرایی انتخابات در گلستان فعالیت دارد

رئیس ستاد انتخابات گلستان گفت : در استان در مجموع 27 هیئت اجرایی داریم که اعضای این هیئتها به همراه بخشداران و فرمانداران آموزشهای لازم را دیده اند و مشکلی از این حیث نخواهیم داشت.
به گزارش شمال نیوز به نقل از مهر، علیرضا جمشیدی پیش از ظهر چهارشنبه در ستاد انتخابات استان افزود: هیئتهای اجرایی شعب را نهایی کرده اند و همه شعب با سیم کارتهای دریافتی از وزارت کشور مورد آزمایش میدانی قرار گرفته و از این لحاظ به نقطه نهایی رسیده و مشکل خاصی وجود ندارد.

رئیس ستاد انتخابات گلستان گفت: صلاحیت 130 داوطلب ثبت نام شده انتخابات مجلس در استان گلستان توسط هیئت اجرایی مورد بررسی قرار گرفته و لیست آنها 20 دی ماه به هیئت نظارت اعلام شد.

جمشیدی اظهار داشت: پس از پایان مهلت ثبت نام در تاریخ 9 دی تا روز 19 دی بررسی صلاحیت ثبت نام شدگان توسط هیئت اجرایی بر اساس استعلام مراجع چهارگانه انجام و لیست آنها به هیئت نظارت استان ابلاغ شد و هیچ تأخیری بر اساس جدول زمانبندی وجود نداشت.

وی ادامه داد: بررسی صلاحیت داوطلبین در هیئت نظارت در زمان مقرر انجام شد که در این بین تعدادی از داوطلبین انصراف داده و تعدادی هم صلاحیتشان احراز نشد و تعدادی دیگر براساس مستندات موجود در هیئت نظارت رد صلاحیت شدند که از طریق فرمانداریهای حوزه های انتخابیه به آنها ابلاغ شده و در این خصوص توجیهات لازم نیز انجام شد.

جمشیدی افزود: در حال حاضر در مرحله ای هستیم که داوطلبین عدم احراز و رد صلاحیت شده ، اظهارات خود را جهت بررسی نهایی به شورای نگهبان ارسال کرده اند که تا یکم اسفند لیست نهایی شده و سوم اسفند آگهی رسمی خواهد شد تا داوطلبین از روز چهارم اسفند تبلیغات خود را آغاز کنند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.033 seconds.